Оголошення

Новини

Підсумки роботи із зверненнями громадян за березень 2021 року


В березні  2021 року ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 708 звернень від громадян, у тому числі:
129 (18,2%), що надійшли поштою,
- 549 (77,5%) – на електронну адресу,           
- 21 (3,0%) – прийнятих по телефону,
- 9 (1,3%) – під час особистого прийому. 



З загальної кількості отриманих звернень:
- 24 (3,4%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій,
-  416 (58,8%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 214 – Урядова гаряча лінія),  
- 218 (30,8%) – безпосередньо від заявників,
- 48 (6,8%) – з інших установ та організацій.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
  1. у сфері захисту прав споживачів – 538 (76,0%), а саме:
  • 301  звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 114 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
  • 162 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 53 скарги на порушення правил торгівлі;
  • 8 скарг на порушення законодавства про рекламу.
  1. у сфері державних регульованих цін – 29 звернень (4,1%).
  2. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 100 (14,1%), а саме:
  • 49 звернень стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 30 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 11 звернень щодо забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
  • 8 скарг  на неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 40 звернення (5,6%).
Крім того, в березні 2021 року  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 9 запитів на публічну інформацію.
 Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 498 усних консультацій по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:
  • захист прав споживачів – 338 (67,9%);
  • санітарне законодавство та дотримання умов карантину – 81 (16,3%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 39 (7,8%);
  • державні регульовані ціни – 2 (0,4%).


Автор: Редактор від 05.04.2021