/ Попередня

Звернення громадян

► ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ НАДСИЛАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ТА ПІДСТАВИ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ПОЗАПЛАНОВИХ ЗАХОДІВ

► НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА

► ЗВІТИ ПРО НАДХОДЖЕННЯ ЗВЕРНЕНЬ


Звернення – це викладені в письмовій або усній формі пропозиції, заяви та скарги, оформлені згідно з чинним законодавством.

Подати звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в місті Києві можна:

podaty zvernenny google play
онлайн
через офіційний веб-сайт
онлайн
через застосунок для платформи Android

або:

  • на електронну адресу: zvernen@kyiv-dpss.gov.ua;
  • на поштову адресу: 03151, м. Київ, вул. Волинська, 12, Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві;
  • особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

► Зразок звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві

Громадянин має можливість отримати консультацію з питань, що належать до повноважень Головного управління (захист прав споживачів, безпечність харчових продуктів, дотримання вимог санітарного законодавства тощо) та дізнатись про стан розгляду звернення, яке було подано до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві, зателефонувавши до Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації:

(063) 639-09-09

(044) 245-85-85