/ Попередня

Статистика

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2023 рік в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

У період з 01 січня по 31 грудня 2023 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 3957 звернень від громадян, у тому числі 380 (9,6%), що надійшли поштою, 1749 (44,2%) – через мережу Інтернет, через онлайн-форму на офіційному веб-сайті – 1423 (36,0%), 262 (6,6%) – прийнятих по телефону та 143 (3,6%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

                                                                                                        Таблиця 1.

 

кількість

питома вага

поштою

380

9,6%

через мережу Інтернет

1 749

44,2%

через веб-сайт

1 423

36,0%

по телефону

262

6,6%

особисто

143

3,6%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 211 (5,3%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 23 (0,6%) – з правоохоронних органів, 999 (25,2 %) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 780 – через Урядову гарячу лінію),  2603 (65,8%) – безпосередньо від заявників та 121 (3,1%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

211

5,3%

правоохоронні органи

23

0,6%

ДПССУ

219

5,5%

Урядова гаряча лінія

780

19,7%

заявник

2 603

65,8%

Інші установи та організації

121

3,1%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 2886 (72,9%), у т.ч.:
  • 1199  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 277 скарг  на якість житлово-комунальних послуг, 147 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
  • 831 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 570 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
  • 102 звернення щодо порушення законодавства про тютюнопаління;
  • 99 скарг щодо порушення законодавства про державні регульовані ціни.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 552 (13,9%), у т.ч.:
  • 251 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 167 скарг щодо порушення санітарних норм та правил субєктами господарювання;
  • 43 скарги на неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій;
  • 41 звернення щодо можливих випадків харчових отруєнь;
  • 32 скарги стосовно забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 508 звернень (12,8%).

 

Крім того,  у  2023 році  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 61 запит на публічну інформацію.

 

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 6551 усну консультацію по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 5012 (76,5%);
  • санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 669 (10,2%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 473 (7,2%)
  • неправомірні, на думку громадян, підвищення цін на товари та послуги – 73 (1,1%);
  • інші питання – 324 (4,9%).