Реалізацію державної політики щодо захисту прав споживачів у сфері торгівлі в місті Києві забезпечує Відділ контролю у сфері торгівлі, який є структурним підрозділом Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.
Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, Постановами Верховної Ради України, актами та дорученнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем’єр- міністра України, дорученнями Віце-прем’єр-міністра України, актами Міністерства аграрної політики та продовольства України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, іншими нормативно-правовими актами.
Здійснює державний контроль за додержанням законодавства України про захист прав споживачів у сфері торгівлі підприємствами (об'єднаннями), установами та організаціями незалежно від форм власності, фізичними особами-підприємцями, що здійснюють підприємницьку діяльність на території м. Києва;
Захищає інтереси і права громадян, як споживачів при придбанні ними продукції належної та неналежної якості;
Захищає права споживачів від нечесної підприємницької практики;
Вживає до суб'єктів господарювання, які порушують права споживачів, заходів впливу, передбаченнк законодавством України про захист прав споживачів;
Взаємодіє з місцевими органами державної влади з питань захисту прав споживачів;
Висвітлює через засоби масової інформації результатів перевірок господарюючих суб'єктів, а також інформування населення щодо порядку реалізації прав громадян, як споживачів у разі придбання ними товарів неналежної якості, без розрахункових документів, згідно вимог чинного законодавства;
Проводить контрольні перевірки правильності розрахунків із споживачами за реалізовані товари;
В порядку, передбаченому законодавством, дає суб'єктам господарювання обов'язкові для виконання приписи про припинення порушень прав споживачів;
Складає на винних осіб протоколи про адміністративні правопорушення;
Розглядає скарги, заяви і звернення громадян з питань, що відносяться до компетенції Відділу і вживає необхідні заходи для їх розв'язання;
Організовує та надає споживачам консультації з питань захисту їх прав;
Проводить через засоби масової інформації роз'яснювальні роботи, спрямовані на поглиблення знань споживачів;