/ Попередня

Контроль у сфері робіт та послуг

Реалізацію державної політики щодо захисту прав споживачів у сфері робіт та послуг в місті Києві забезпечує Відділ контролю у сфері робіт та послуг, який є структурним підрозділом Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.

Основні завдання та функції Відділу:

  • здійснення державного контролю за додержанням законодавства України про захист прав споживачів у сфері робіт, послуг підприємствами (об'єднаннями), установами та організаціями незалежно від форм власності, фізичними особами-підприємцями, що здійснюють підприємницьку діяльність на території м. Києва;
  • захист прав споживачів від нечесної підприємницької практики;
  • вжиття до суб'єктів господарювання, які порущують права споживачів заходів впливу, передбачених законодавством України про захист прав споживачів;
  • взаємодія з місцевими органами державної влади з питань захисту прав споживачів;
  • висвітлення через засоби масової інформації результатів перевірок господарюючих суб'єктів, а також інформування населення щодо порядку реалізації прав громадян, як споживачів у разі придбання ними товарів неналежної якості, без розрахункових документів, згідно вимог чинного законодавства;
  • в порядку, передбаченому законодавством, давати суб'єктам господарювання обов'язкові для виконання приписи про припинення порущень прав споживачів;
  • складати на винних осіб протоколи про адміністративні правопорушення;
  • проведення перевірок дотримання суб’єктами господарювання вимог норм чинного законодавства України про захист прав споживачів у сфері робіт та послуг;
  • готувати та надавати до відділу правового забезпечення Головного управління Держпродспоживслужби матеріали перевірок щодо дій, які містять ознаки злочину, для надсилання до правоохоронних органів;
  • розгляд скарг, заяв і звернень громадян з питань, що відносяться до компетенції Відділу і вжиття необхідних заходів для їх розв'язання;
  • організація та надання споживачам консультацій з питань захисту їх прав;
  • проведення через засоби масової інформації роз'яснювальної роботи, спрямованої на поглиблення знань споживачів;