⇒ Попередня

Новини

02 липня 2024

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2024 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

У І півріччі  2024 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 1900 звернень від громадян, у тому числі 128 (6,7%), що надійшли поштою, 869 (45,7%) – через мережу Інтернет, через онлайн-форму на офіційному веб-сайті – 738 (38,8%), 89 (4,7%) – прийнятих по телефону та 76 (4,0%) – під час особистого прийому. 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

у сфері захисту прав споживачів – 1416 (74,5%), у т.ч.:
• 597  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 170 скарг на якість житлово-комунальних послуг, 49 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
• 401 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами; 
• 275 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
• 59 звернень про порушення законодавства про рекламу;
• 25 скарг на порушення Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення»; 
• 48 звернень щодо порушення законодавства у сфері держаних регульованих цін.

у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 282 (14,8%), у т.ч.: 
• 150 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
• 43 скарги  щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
• 28 скарг на забруднення атмосферного повітря;
• 27 звернень про неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій;
• 19 звернень щодо можливих випадків харчового отруєння.
у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 196 звернень (10,3%). 

Крім того, у І півріччі 2024 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 22 запити на публічну інформацію.

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 3704 усні консультації по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:
- захист прав споживачів – 2856 (77,1 %);
- санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 427 (11,5 %);
- безпечність та якість харчових продуктів – 175 (4,7%);
- державні регульовані ціни – 15 (0,4%);
- інші питання – 231 (6,2%). 

З загальної кількості отриманих звернень: 107 (5,6%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 10 (0,5%) – з правоохоронних органів, 474 (24,9%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 313 – через Урядову гарячу лінію),  1229 (64,7%) – безпосередньо від заявників та 80 (4,2%) – з інших установ та організацій.