- 31 звернення у сфері житлово – комунальних послуг;
- 2 отримання неякісних туристичних послуг;
- 1 отримання неякісних транспортних послуг;
- 9 неякісного зв’язку та Інтернет;
- 52 з інших питань сфери послуг.
Споживачі житлово – комунальних послуг звертаються до Головного управління з наступних типових питань:
- неналежного надання послуг з утримання жилих будинків та прибудинкових територій;
- нарахування безпідставних боргів за спожиту електроенергію;
- щодо правильності розрахунків за послугу теплопостачання;
- наявності боргів та неправомірних нарахувань за комунальну послугу теплопостачання;
- тощо.
Відповідно п.4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 13.03 2022 № 303 (із змінами) "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" на підставі звернень споживачів на підставі наказу Держпродспоживслужби від 01.04.2024 № 191 "Про рішення щодо здійснення протягом періоду воєнного стану позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері надання житлово-комунальних послуг" Головним управлінням проведено: 14 заходів державного нагляду (контролю) суб’єктів господарювання у сфері надання житлово – комунальних послуг.
За проведеними заходами державного нагляду (контролю), встановлено порушення у 6 суб’єктів господарювання, що складає 43 %.
За результатами проведених протягом квітня – травня позапланових заходів Головним управлінням до суб’єктів господарювання, які допустили порушення у сфері житлово – комунальних послуг винесено 8 постанов по справі про адміністративне правопорушення на суму – 6018,00 грн. З них сплачено 7 у добровільному порядку на суму – 5865,00 грн. та накладено стягнень, передбачених статтею 23 Закону України «Про захист прав споживачів» та за порушення вимог формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на суму – 73559,79 грн.