⇒ Попередня

Новини

07 травня 2024

У квітні за результатами заходів державного контролю житлово-комунальних послуг у Києві встановлено порушення у 41% суб’єктів господарювання

У Києві у квітні проведено 29 заходів державного нагляду (контролю) у сфері надання житлово-комунальних послуг.  З них 24 стосувались  захисту прав споживачів, 4 у сфері дотримання вимог порядку формування, встановлення та застосування тарифу на послуги; ще один – метрологічного нагляду.

За результатами встановлено порушення у 12 суб’єктів господарювання. Зокрема, порушення правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, правил надання послуги з постачання гарячої води, правил надання послуги з постачання теплової енергії; вимог Законів України «Про захист прав споживачів»; «Про житлово-комунальні послуги»; «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» тощо. 

За результатами проведених заходів, Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві до суб’єктів господарювання, які допустили порушення у сфері житлово-комунальних послуг, буде застосовано штрафні санкції (адміністративні та адміністративно-господарські), відповідно до вимог діючого законодавства та видано Приписи про усунення порушень вимог законодавства, з метою не допущення подібних порушень у подальшому. 

Найчастіше споживачі житлово-комунальних послуг звертаються до Головного управління з наступних типових питань: 
- неналежного надання послуг з утримання жилих будинків та прибудинкових територій; 
- необґрунтовано виставлених боргів і неврахування періодів відсутності теплопостачання; 
- нарахування безпідставних боргів за спожиту електроенергію;
- неналежного технічного стану інженерних мереж; 
- необґрунтовано завищених нарахувань за послуги опалення; 
- неправомірних боргів та отримання рахунків на оплату житлово-комунальних послуг після їх розірвання; 
- не працюючих будинкових лічильників обліку постачання теплової енергії; 
- нарахувань за централізоване опалення у період непрацюючого будинкового засобу обліку теплової енергії.

Усі заходи відбулися за погодженнями Держпродспоживслужбою України, відповідно п.4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 13.03 2022 № 303 (зі змінами) "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" на підставі звернень фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю та здоров’ю, навколишньому природному середовищу та безпеці держави, з додаванням документів, чи їх копій, що підтверджують такі порушення за наявності.

Звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві можна направити одним із таких способів:
- заповнити форму на офіційному веб-порталі Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві http://kyiv-dpss.gov.ua/page/view/appeal
- написати листа на електрону пошту: zvernen@kyiv-dpss.gov.ua
- подати/надіслати звернення в паперовому вигляді на поштову адресу: 04053, м. Київ, вул. Івана Драча, 10/8.

Звертаємо увагу, що згідно з вимогами ст. 8 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. 

Електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.