- неналежного надання послуг з утримання жилих будинків та прибудинкових територій;
- необґрунтовано виставлених боргів і неврахування періодів відсутності теплопостачання;
- нарахування безпідставних боргів за спожиту електроенергію;
- неналежного технічного стану інженерних мереж;
- необґрунтовано завищених нарахувань за послуги опалення;
- неправомірних боргів та отримання рахунків на оплату житлово-комунальних послуг після їх розірвання;
- не працюючих будинкових лічильників обліку постачання теплової енергії;
- нарахувань за централізоване опалення у період непрацюючого будинкового засобу обліку теплової енергії.
Усі заходи відбулися за погодженнями Держпродспоживслужбою України, відповідно п.4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 13.03 2022 № 303 (зі змінами) "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" на підставі звернень фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю та здоров’ю, навколишньому природному середовищу та безпеці держави, з додаванням документів, чи їх копій, що підтверджують такі порушення за наявності.
Звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві можна направити одним із таких способів:
- заповнити форму на офіційному веб-порталі Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві http://kyiv-dpss.gov.ua/page/view/appeal
- написати листа на електрону пошту: zvernen@kyiv-dpss.gov.ua
- подати/надіслати звернення в паперовому вигляді на поштову адресу: 04053, м. Київ, вул. Івана Драча, 10/8.
Звертаємо увагу, що згідно з вимогами ст. 8 Закону України "Про звернення громадян", письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.