Головним управлінням у І кварталі 2024 року досліджено 1027 рекламоносіїв, з них: у сфері зовнішньої реклами – 359, у сфері внутрішньої реклами – 568, у мережі інтернет на платформах спільного доступу до відео та платформах спільного доступу до інформації та у сфері електронних комунікацій – 77, у засобах масової інформації – 18 та інших рекламоносіїв.
Загальна кількість виявлених порушень за І квартал 2024 року становить 120 випадків, серед них: у сфері зовнішньої реклами – 47, у сфері внутрішньої реклами – 65, в аудіальних та аудіовізуальних медіа -2, на платформах спільного доступу до відео та платформах спільного доступу до інформації – 4, та у сфері електронних комунікацій - 2.
За результатами розгляду справ про накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу на території міста Києва за І квартал 2024 року винесено 111 рішень про накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу на загальну суму 357 тис. грн.