- 324 звернення на придбання товарів належної та неналежної якості та на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
- 282 звернення у сфері послуг (з них 54 у сфері житлово – комунальних послуг; 3 – туристичних, 7 – транспортних, 22 – зв’язку та Інтернет; 5 – фінансових, 191 – ін.).
- 9 звернень щодо порушення законодавства про державні регульовані ціни.
- 2 скарги щодо порушення законодавства у сфері АЗС;
- 20 у сфері порушення законодавства про рекламу;
- 3 на порушення законодавства у сфері тютюнопаління;
- 2 скарги у сфері державного ринкового та метрологічного нагляду.
Нині захист прав споживачів є важливим показником рівня демократичної держави.
Фахівці Головного управління забезпечують своєчасний розгляд звернень громадян та вживають заходів, спрямованих на захист прав споживачів щодо відновлення законних вимог споживача, що є вкрай важливим у цей час. За результатами розгляду споживачам надано 647 відповідей.
Так, на виконання протоколів Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), протоколів доручень, напрацьованих під час нарад з обговорення оперативних питань, затверджених першим заступником начальника Київської міської військової адміністрації у робочих групах у складі працівників Головного управління та районних в місті Києві державних адміністрацій розглянуто 78 звернень громадян по напрямку сфери торгівлі.
За результатами розгляду звернень та вжитих Головним управлінням превентивних заходів споживачам задоволено вимоги у 65 зверненням та повернуто коштів на загальну суму – 370258,05 гривень.
Серед споживачів постійно проводиться інформаційно – роз’яснювальна та просвітницька робота.
Поширення законодавчих та практичних знань, шляхом надання публічних консультацій для споживачів і суб’єктів господарювання через засоби масової інформації: телеканал «Суспільне мовлення – Перший» для «Єдині новини»; програма «Ранок з радіо» «Українське радіо»: «Як війна вплинула на споживача».
Засідання форуму Консумерської асамблеї на базі Державного торгово-економічного університету на тему: «Споживач-Держава-Бізнес» та круглого столу на тему: «Принципи реалізації торгівлі та маркетингу для споживача у воєнний час» за участю представників Головного управління, Держпродспоживслужби, Мінекономіки, громадських організацій, викладачів і здобувачів освіти ДТЕУ.
Налагодження співпраці із громадськими організаціями, шляхом об’єднання спільних зусиль для гармонійного відновлення дієвого механізму захисту прав споживачів.
Всеукраїнський вебінар – тренінг на тему: «Основоположні рекомендації ЗУ «Про адміністративну процедуру».