⇒ Попередня

Новини

02 квітня 2024

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2024 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

У І кварталі  2024 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 862 звернення від громадян, у тому числі 71 (8,2%), що надійшли поштою, 375 (43,5%) – через мережу Інтернет, через онлайн-форму на офіційному веб-сайті – 346 (40,1%), 28 (3,2%) – прийнятих по телефону та 42 (4,9%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

71

8,2%

через мережу Інтернет

375

43,5%

через веб-сайт

346

40,1%

по телефону

28

3,2%

особисто

42

4,9%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 51 (5,9%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 6 (0,7%) – з правоохоронних органів, 183 (21,2%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 144 – через Урядову гарячу лінію),  586 (68,0%) – безпосередньо від заявників та 36 (4,2%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

51

5,9%

правоохоронні органи

6

0,7%

ДПССУ

39

4,5%

Урядова гаряча лінія

144

16,7%

заявник

586

68,0%

Інші установи та організації

36

4,2%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 647 (75,1%), у т.ч.:
  • 282  звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 54 скарги на якість житлово-комунальних послуг, 22 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
  • 199 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 125 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
  • 20 звернень про порушення законодавства про рекламу;
  • 9 скарг про порушення законодавства у сфері держаних регульованих цін.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 118 (13,7%), у т.ч.:
  • 58 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 18 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 16 звернень про неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій;
  • 12 скарг на забруднення атмосферного повітря;
  • 9 звернень щодо можливих випадків харчового отруєння.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 93 звернення (10,8%).

 

Крім того, у І кварталі 2024 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 7 запитів на публічну інформацію.

 

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 1414 усних консультацій по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 1080 (76,4%);
  • санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 99 (7,0%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 75 (5,3%);
  • державні регульовані ціни – 5 (0,4%);
  • інші питання – 155 (11,0%).