⇒ Попередня

Новини

05 лютого 2024

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за січень 2024 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

У січні 2024 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 294 звернення від громадян, у тому числі 19 (6,5%), що надійшли поштою, 115 (39,1%) – через мережу Інтернет, через онлайн-форму на офіційному веб-сайті – 143 (48,6%), 10 (3,4%) – прийнятих по телефону та 7 (2,4%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

19

6,5%

через мережу Інтернет

115

39,1%

через веб-сайт

143

48,6%

по телефону

10

3,4%

особисто

7

2,4%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 17 (5,8%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 1 (0,3%) – з правоохоронних органів, 56 (19,0%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 43 – через Урядову гарячу лінію),  212 (72,1%) – безпосередньо від заявників та 8 (2,7%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

17

5,8%

правоохоронні органи

1

0,3%

ДПССУ

13

4,4%

Урядова гаряча лінія

43

14,6%

заявник

212

72,1%

Інші установи та організації

8

2,7%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 237 (80,6%), у т.ч.:
  • 99  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 18 скарг на якість житлово-комунальних послуг, 11 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
  • 72 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 46 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
  • 3 скарги про порушення законодавства у сфері держаних регульованих цін.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 29 (9,9%), у т.ч.:
  • 15 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 6 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 3 скарги на неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій;
  • 1 звернення щодо можливого випадку харчового отруєння.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 26 звернень (8,8%).

 

Крім того, у січні 2024 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 3 запити на публічну інформацію.

 

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 486 усних консультацій по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 391 (80,5%);
  • санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 39 (8,0%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 21 (4,3%);
  • державні регульовані ціни – 5 (1,0%);
  • інші питання – 30 (6,2%).