1. У сфері захисту прав споживачів – 479 (56,4%), а саме:
- 295 звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 74 скарги на якість житлово-комунальних послуг);
- 105 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
- 62 скарги на порушення правил торгівлі та некоректну поведінку персоналу.
2. У сфері державних регульованих цін – 113 (13,3%).
3. У сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 190 (22,4 %), а саме:
- 137 звернень стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
- 23 скарги на погіршення умов проживання через шкідливий вплив фізичних факторів середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
- 18 скарг на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм.
4. У галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 60 (7,1%), а саме:
- 58 скарг на реалізацію неякісних харчових продуктів на торгівельних майданчиках, продовольчих ринках, ярмарках та в закладах громадського харчування;
- 2 звернення на недотримання ветеринарного законодавства.
Із загальної кількості отриманих звернень: безпосередньо від заявників було отримано 243 звернення, 545 (64,1%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 356 – Урядова гаряча лінія), 31 (3,6%) – від Київської міської та районних державних адміністрацій, 6 (0,7%) – з правоохоронних органів, (28,6%) та 25 (2,9%) – з інших установ та організацій.