⇒ Попередня

Новини

06 грудня 2023

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за листопад 2023 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

У листопаді 2023 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 296 звернень від громадян, у тому числі 39 (13,2%), що надійшли поштою, 126 (42,6%) – через мережу Інтернет, через онлайн-форму на офіційному веб-сайті – 114 (38,5%), 11 (3,7%) – прийнятих по телефону та 6 (2,0%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

39

13,2%

через мережу Інтернет

126

42,6%

через веб-сайт

114

38,5%

по телефону

11

3,7%

особисто

6

2,0%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 16 (5,4%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 7 (2,4%) – з правоохоронних органів, 72 (24,3%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 49 – через Урядову гарячу лінію),  190 (64,2%) – безпосередньо від заявників та 11 (3,7%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

16

5,4%

правоохоронні органи

7

2,4%

ДПССУ

23

7,8%

Урядова гаряча лінія

49

16,6%

заявник

190

64,2%

Інші установи та організації

11

3,7%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 213 (72,0%), у т.ч.:
  • 98  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 21 скарга на якість житлово-комунальних послуг, 12 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
  • 62 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 37 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
  • 9 звернень щодо порушення законодавства про тютюнопаління.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 42 (14,2%), у т.ч.:
  • 22 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 11 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 4 скарги на неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій;
  • 3 звернення щодо можливих випадків харчових отруєнь.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 40 звернень (13,5%).

 

Крім того, у листопаді 2023 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 2 запити на публічну інформацію.

 

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 392 усні консультації по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 333 (84,9%);
  • санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 34 (8,7%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 18 (4,6%);
  • інші питання – 14 (3,6%).