⇒ Попередня

Новини

06 листопада 2023

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за жовтень 2023 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

У жовтні 2023 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 353 звернення від громадян, у тому числі 38 (10,8%), що надійшли поштою, 157 (44,5%) – через мережу Інтернет, через онлайн-форму на офіційному веб-сайті – 126 (35,7%), 21 (5,9%) – прийнятих по телефону та 11 (3,1%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

38

10,8%

через мережу Інтернет

157

44,5%

через веб-сайт

126

35,7%

по телефону

21

5,9%

особисто

11

3,1%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 18 (5,1%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 1 (0,3%) – з правоохоронних органів, 113 (32,0%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 88 – через Урядову гарячу лінію),  214 (60,6%) – безпосередньо від заявників та 7 (2,0%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

18

5,1%

правоохоронні органи

1

0,3%

ДПССУ

25

7,1%

Урядова гаряча лінія

88

24,9%

заявник

214

60,6%

Інші установи та організації

7

2,0%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 261 (73,9%), у т.ч.:
  • 110  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 24 скарги на якість житлово-комунальних послуг, 19 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
  • 62 скарги на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
  • 60 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 15 скарг щодо порушення законодавства про тютюнопаління;
  • 9 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 48 (13,6%), у т.ч.:
  • 18 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 14 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 8 звернень щодо можливих випадків харчових отруєнь
  • 5 скарг на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 43 звернення (12,2%).

 

Крім того, у жовтні 2023 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 5 запитів на публічну інформацію.

 

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 458 усних консультацій по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 372 (81,2%);
  • санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 42 (9,2%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 33 (7,2%);
  • завищені ціни на товари та послуги – 2 (0,4%);
  • інші питання – 9 (2,0%).