⇒ Попередня

Новини

01 листопада 2023

У Києві за 9 місяців винесено 166 рішень про порушення законодавства про рекламу

Головним управлінням  Держпродспоживслужби в м.Києві за 9 місяців 2023 року було досліджено 1003 рекламоносії, винесено 166 рішень про порушення законодавства на суму штрафу – 838,9 тис. грн. 

Перевіряли 382 рекламоносії у сфері зовнішньої реклами  у сфері внутрішньої реклами – 311, на телебаченні та радіо – 134, в друкованих ЗМІ – 23, на транспорті – 82 та у мережі інтернет - 71.

Порушення стосувались знижкок і термінів проведення акцій (51 випадок на суму штрафу – 259 тис. грн), реклами лікарських засобів, медичних виробів та методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації (50 випадків на суму штрафу – 427,2, реклами, що містить інформацію або зображення, що порушує етичні, гуманістичні та моральні норми, нехтує правилами пристойності (16 рішень на суму штрафу – 75 тис. грн), порушення мовного закону (37 рішень на суму штрафу – 35 тис. грн), реклами алкогольних напоїв (12 рішень на суму штрафу – 40,7 тис. грн).

«Нині Головним управлінням в м. Києві направлено справу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для прийняття рішення у зв’язку з тим, що розмір штрафних санкцій перевищує 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Загальний розмір штрафних санкцій 339,2 тис. грн. Ми очікуємо рішення з цього питання», – зазначив Денис Бігун, начальник відділу контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю під час колегіїї ГУ  Держпродспоживслужби в м.Києві.

Ухвалення Закону України «Про рекламу» фактично сформувало правову основу регулювання реклами в Україні, адже визначило основні принципи рекламної діяльності в Україні. Закон регулює правові відносини, що виникають у процесі створення, розповсюдження й одержання реклами.

Для порівняння інформуємо, що за результатами розгляду справ про накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу за 2022 рік винесено 285 рішень про накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу на загальну суму 824,7 тис. грн.  Загальна кількість виявлених порушень за 2022 рік: у сфері зовнішньої реклами – 216, у сфері внутрішньої реклами – 63, на телебаченні та радіо – 2 та на транспорті – 3.