У липні 2023 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 345 звернень від громадян, у тому числі 32 (9,3%), що надійшли поштою, 159 (46,1%) – через мережу Інтернет, через онлайн-форму на офіційному веб-сайті – 111 (32,2%), 33 (9,6%) – прийнятих по телефону та 10 (2,9%) – під час особистого прийому (таблиця 1).
Таблиця 1.
|
кількість |
питома вага |
поштою |
32 |
9,3% |
через мережу Інтернет |
159 |
46,1% |
через веб-сайт |
111 |
32,2% |
по телефону |
33 |
9,6% |
особисто |
10 |
2,9% |
З загальної кількості отриманих звернень: 15 (4,3 %) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 2 (0,6%) – з правоохоронних органів, 91 (26,4%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 75 – через Урядову гарячу лінію), 230 (66,7%) – безпосередньо від заявників та 7 (2,0%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).
Таблиця 2.
|
кількість |
питома вага |
КМДА, РДА |
15 |
4,3% |
правоохоронні органи |
2 |
0,6% |
ДПССУ |
16 |
4,6% |
Урядова гаряча лінія |
75 |
21,7% |
заявник |
230 |
66,7% |
Інші установи та організації |
7 |
2,0% |
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
Крім того, в липні 2023 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 3 запити на публічну інформацію.
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 444 усні консультації по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань: