⇒ Попередня

Новини

01 грудня 2021

У листопаді отримано та розглянуто 788 звернень від громадян

У листопаді 2021 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 788 звернень від громадян, у тому числі 241 (30,6%), що надійшли поштою, 504 (64,0%) – на електронну адресу (у т.ч. через веб-сайт – 52 та електронну систему «Платформа ДПСС»  – 135), 38 (4,8%) – прийнятих по телефону та 5 (0,6%) – під час особистого прийому. 

З загальної кількості отриманих звернень: 27 (3,4%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 341 (43,3%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 173 – Урядова гаряча лінія),  386 (49,0%) – безпосередньо від заявників та 30 (3,8%) – з інших установ та організацій. 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
1.    у сфері захисту прав споживачів – 597 (75,8%), а саме:
•    324  звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 129 скарг на якість житлово-комунальних послуг); 
•    196 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами; 
•    46 скарг на порушення правил торгівлі;
•    13 звернень щодо порушення законодавства в частині метрологічного нагляду
•    6 звернень з питань порушення законодавства про рекламу.

2.    у сфері державних регульованих цін – 8 звернень (1,0%).

3.    у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 146 (18,5%), а саме: 
•    77 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
•    34 звернення стосовно надання роз’яснень про застосування запроваджених в м. Києві карантинних обмежень;
•    21 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
•    8 скарг на  неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій.

4.    у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 36 звернень (4,6%). 

Крім того, в листопаді 2021 року  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 19 запитів на публічну інформацію.

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 504 усні консультації по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:
-    захист прав споживачів – 383 (76,0%);
-    санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території) та недотримання умов карантину суб’єктами господарювання – 99 (19,6%);
-    безпечність та якість харчових продуктів – 19 (3,8%).