1. На практиці такі моделі перед початком підписують документ, що у разі неналежної якості наданої послуги (не та зачіска, про яку домовлялись; зіпсоване волосся під час фарбування; прояви алергічних реакцій тощо) учбовий центр не нестиме жодної відповідальності відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» щодо відшкодування завданих збитків. Тобто перед отриманням послуги споживач підписує документ, що свідомо йде на ймовірні ризики, які можуть виникнути в процесі отримання послуг.
2. Тому радимо обираючи, куди записуватись, обов’язково читати правила роботи з моделями, які учбові центри публікують на своїх сайтах. Також майстер-класи можуть перенести на інший час або відмінити взагалі. У такому разі заклад теж не несе перед моделлю за це відповідальності.
3. Отримання послуги може зайняти більше часу, ніж очікувалось, оскільки в залі можуть бути кілька моделей, і з кожною працюватиме свій учень. Інколи доводиться очікувати, поки звільниться учень. Це може бути людина, яка прийшла на заняття вперше, а може бути досвідчений, майстер, який підвищує кваліфікацію. Також модель можуть попросити сфотографуватись «до» отримання послуги і «після», задля розміщення фото в якості реклами сайту школи.
4. Інколи на моделях тестують нові стилі і техніки фарбування. У такому випадку модель не сплачуєте коштів, але й побажання моделі враховують в останню чергу. Якщо ж результат негативний, але до отримання послуги модель сплатила кошти за витрачені матеріали – їх можуть не повернути.
5. Інколи до отримання послуги в якості моделі споживачі попередньо вносять якусь суму, і в разі, якщо вона не зможете відвідати семінар і бути моделлю, навіть з поважних причин, сплачені заздалегідь кошти у якості передоплати, не повертають.
6. Остаточне рішення по кольору і довжині приймає викладач, а не споживач. Оскільки, на моделях будуть вчитись і пробувати нові методики, тому результат може не співпасти з очікуваннями споживача.
7. Під виглядом оголошення про повністю безкоштовну процедуру можуть бути нав’язані додаткові послуги. Наприклад, абонемент за чималі гроші на косметологічні процедури у салоні в подальшому або пропозиція придбати косметичні товари, які необхідні для проходження косметологічних процедур у домашніх умовах, мотивуючи тим, що у моделі проблеми зі шкірою. Були випадки, коли зі споживачами навіть укладали договір кредиту, помітивши, що пропозиція їх зацікавила. Тому будьте дуже обачні, перш ніж погоджуватись на таке і підписувати відповідні договори, тому що доводити дію психологічного тиску буде важко, враховуючи, що договір споживач підписує добровільно.
Споживач зможе захистити свої права в контролюючих органах чи в суді, якщо доведе, що отримував послуги саме в цьому салоні, а для цього потрібно мати у наявності розрахунковий документ, що засвідчує факт отримання послуги.