⇒ Попередня

Новини

04 липня 2023

Підсумки роботи із зверненнями громадян за червень 2023 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

 

У червні 2023 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 409 звернень від громадян, у тому числі 39 (9,5%), що надійшли поштою, 174 (42,5%) – через мережу Інтернет, через онлайн-форму на офіційному веб-сайті – 144 (35,2%), 37 (9,0%) – прийнятих по телефону та 15 (3,7%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

39

9,5%

через мережу Інтернет

174

42,5%

через веб-сайт

144

35,2%

по телефону

37

9,0%

особисто

15

3,7%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 33 (8,1%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 2 (0,5%) – з правоохоронних органів, 111 (27,1%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 76 – через Урядову гарячу лінію),  249 (60,9%) – безпосередньо від заявників та 14 (3,4%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

33

8,1%

правоохоронні органи

2

0,5%

ДПССУ

35

8,6%

Урядова гаряча лінія

76

18,6%

заявник

249

60,9%

Інші установи та організації

14

3,4%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 276 (67,5%), у т.ч.:
  • 105  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 30 скарг на якість житлово-комунальних послуг, 8 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
  • 68 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 58 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
  • 11 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін;
  • 16 скарг щодо порушення законодавства про тютюнопаління.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 55 (13,4%), у т.ч.:
  • 25 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 20 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 4 звернень щодо незадовільного санітарного стану будинків та прибудинкових територій.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 76 звернень (18,6%).

 

Крім того, в червні 2023 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 4 запити на публічну інформацію.

 

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 496 усних консультацій по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 388 (78,2%);
  • санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 34 (6,9%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 40 (8,1%);
  • неправомірні, на думку громадян, підвищення цін на товари та послуги – 7 (1,4%);
  • інші питання – 27 (5,4%).