1. у сфері захисту прав споживачів – 257 (72,6%), у т.ч.:
• 106 звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 21 скарг на якість житлово-комунальних послуг, 8 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
• 67 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
• 57 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
• 13 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін;
• 7 скарг щодо порушення законодавства про тютюнопаління.
2. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 52 (14,7%), у т.ч.:
• 22 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
• 21 скарга щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
• 6 звернень щодо незадовільного санітарного стану будинків та прибудинкових територій.
3. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 45 звернень (12,7%).
Крім того, в травні 2023 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 4 запити на публічну інформацію.
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 898 усних консультацій по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:
- захист прав споживачів – 645 (71,8%);
- санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 114 (12,7%);
- безпечність та якість харчових продуктів – 81 (9,0%);
- неправомірні, на думку громадян, підвищення цін на товари та послуги – 6 (0,7%);
- інші питання – 52 (5,8%).