• 75 звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 14 скарг на якість житлово-комунальних послуг, 9 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
• 63 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
• 38 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
• 28 скарг щодо порушення законодавства про тютюнопаління;
• 7 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін.
2. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 34 (11,6%), у т.ч.:
• 14 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
• 11 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
• 6 звернень щодо незадовільного санітарного стану будинків та прибудинкових територій.
3. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 36 звернень (12,3%).
Крім того, в квітні 2023 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 6 запитів на публічну інформацію.
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 618 усних консультацій по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:
- захист прав споживачів – 444 (71,8%);
- санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 73 (11,8%);
- безпечність та якість харчових продуктів – 52 (8,4%);
- неправомірні, на думку громадян, підвищення цін на товари та послуги – 17 (2,8%);
- інші питання – 32 (5,2%).