• у будь-яких аудіовізуальних медіа незалежно від технології їх розповсюдження, а також в онлайн-медіа, на перших і останніх сторінках друкованих медіа, в усіх друкованих медіа для дітей та юнацтва, на сторінках для дітей та юнацтва усіх друкованих медіа;
• у наукових, науково-популярних, навчальних, громадсько-політичних, довідкових, літературно-художніх виданнях, виданнях для дітей та юнацтва, виданнях для організації дозвілля та відпочинку, спорту та інших виданнях, у тому числі в усіх друкованих медіа;
• засобами внутрішньої реклами;
• на транспорті;
• за допомогою заходів рекламного характеру;
• засобами зовнішньої реклами;
• у місцях проведення масових заходів політичного, освітнього, релігійного, спортивного характеру (спортивних заходів та спортивних змагань) та розважальних заходів, призначених для неповнолітніх осіб;
• у мережі Інтернет, крім веб-сайтів, призначених для повнолітніх осіб, обов’язковою умовою доступу до яких є попередня ідентифікація віку користувачів.
У зв’язку з цим, Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві звертає увагу всіх суб’єктів господарювання (розповсюджувачів та рекламодавців) про необхідність дотримання вимог законодавства про рекламу та приведення змісту реклами на рекламоносіях у відповідність до вимог законодавства, а саме демонтувати рекламу, що містить зображення або торгівельні марки тютюнових виробів, предметів, пов’язаних з їх вживанням, трав’яних виробів для куріння, електронних сигарет, заправних контейнерів, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння.