За січень 2023 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 269 звернень від громадян, у тому числі 33 (12,3%), що надійшли поштою, 101 (37,5%) – через мережу Інтернет, через веб-сайт – 111 (41,3%), 17 (6,3%) – прийнятих по телефону та 7 (2,6%) – під час особистого прийому (таблиця 1).
Таблиця 1.
|
кількість |
питома вага |
поштою |
33 |
12,3% |
через змережу Інтернет |
101 |
37,5% |
через веб-сайт |
111 |
41,3% |
по телефону |
17 |
6,3% |
особисто |
7 |
2,6% |
З загальної кількості отриманих звернень: 29 (10,8%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, з правоохоронних органів – 2 (0,7%), 44 (16,4%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 38 – Урядова гаряча лінія), 183 (68,0%) – безпосередньо від заявників та 11 (4,1%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).
Таблиця 2.
|
кількість |
питома вага |
КМДА, РДА |
29 |
10,8% |
правоохоронні органи |
2 |
0,7% |
ДПССУ |
6 |
2,2% |
Урядова гаряча лінія |
38 |
14,1% |
заявник |
183 |
68,0% |
інші |
11 |
4,1% |
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
Крім того, впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 478 усних консультацій по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань: