⇒ Попередня

Новини

02 лютого 2023

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за січень 2023 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

За січень 2023 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 269 звернень від громадян, у тому числі 33 (12,3%), що надійшли поштою, 101 (37,5%) – через мережу Інтернет, через веб-сайт – 111 (41,3%), 17 (6,3%) – прийнятих по телефону та 7 (2,6%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

33

12,3%

через змережу Інтернет

101

37,5%

через веб-сайт

111

41,3%

по телефону

17

6,3%

особисто

7

2,6%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 29 (10,8%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, з правоохоронних органів – 2 (0,7%),  44 (16,4%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 38 – Урядова гаряча лінія),  183 (68,0%) – безпосередньо від заявників та 11 (4,1%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

29

10,8%

правоохоронні органи

2

0,7%

ДПССУ

6

2,2%

Урядова гаряча лінія

38

14,1%

заявник

183

68,0%

інші

11

4,1%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 204 (75,8%), у т.ч.:
  • 85 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 75  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 19 скарг на якість житлово-комунальних послуг, 13 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
  • 30 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
  • 6 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 46 (17,1%), у т.ч.:
  • 26 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 13 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 3 скарги щодо незадовільного стану будинків та прибудинкових територій;
  • 3 звернення щодо можливого випадку харчового отруєння.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 17 звернень (6,3%).

 

Крім того, впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 478 усних консультацій по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 377 (78,9%);
  • санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 60 (12,6%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 23 (4,8%);
  • інші питання – 18 (3,8%).