За 12 місяців 2022 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 4054 звернення від громадян, у тому числі 457 (11,3%), що надійшли поштою, 1859 (45,9%) – через мережу Інтернет, через веб-сайт – 1403 (34,6%), 256 (6,3%) – прийнятих по телефону та 79 (1,9%) – під час особистого прийому (таблиця 1).
Таблиця 1.
|
кількість |
питома вага |
поштою |
457 |
11,3% |
через змережу Інтернет |
1 859 |
45,9% |
через веб-сайт |
1 403 |
34,6% |
по телефону |
256 |
6,3% |
особисто |
79 |
1,9% |
З загальної кількості отриманих звернень: 203 (5,0%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, з правоохоронних органів – 13 (0,3%), 1424 (35,1%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 1093 – Урядова гаряча лінія), 2291 (56,5%) – безпосередньо від заявників та 123 (3,0%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).
Таблиця 2.
|
кількість |
питома вага |
КМДА, РДА |
203 |
5,0% |
правоохоронні органи |
13 |
0,3% |
ДПССУ |
331 |
8,2% |
Урядова гаряча лінія |
1 093 |
27,0% |
заявник |
2 291 |
56,5% |
інші |
123 |
3,0% |
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
Крім того, в 2022 році Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 43 запити на публічну інформацію.
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 3983 усні консультації по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань: