⇒ Попередня

Новини

07 грудня 2022

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за листопад 2022 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

За листопад 2022 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 219 звернень від громадян, у тому числі 28 (12,8%), що надійшли поштою, 99 (45,2%) – через мережу Інтернет, через веб-сайт – 70 (32,0%), 18 (8,2%) – прийнятих по телефону та 4 (1,8%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

Таблиця 1.

 

кількість

питома вага

поштою

28

12,8%

через змережу Інтернет

99

45,2%

через веб-сайт

70

32,0%

по телефону

18

8,2%

особисто

4

1,8%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 18 (8,2%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 64 (29,2%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 56 – Урядова гаряча лінія),  132 (60,3%) – безпосередньо від заявників та 5 (2,3%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

18

8,2%

ДПССУ

8

3,7%

Урядова гаряча лінія

56

25,6%

заявник

132

60,3%

інші

5

2,3%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 154 (70,3%), а саме:
  • 71  звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 13 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
  • 46 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 30 скарг на порушення правил торгівлі;
  • 4 звернення, що стосуються питань державних регульованих цін.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 44 (20,1%), а саме:
  • 22 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 11 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 2 звернення з приводу забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
  • 6 скарг на забруднення повітря в приміщенні шкідливими речовинами.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 20 звернень (9,1%).

 

Крім того, у впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 354 усні консультації по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 220 (62,1%);
  • санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 61 (17,2%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 34 (9,6%);
  • інші питання – 34 (9,6%).