За листопад 2022 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 219 звернень від громадян, у тому числі 28 (12,8%), що надійшли поштою, 99 (45,2%) – через мережу Інтернет, через веб-сайт – 70 (32,0%), 18 (8,2%) – прийнятих по телефону та 4 (1,8%) – під час особистого прийому (таблиця 1).
Таблиця 1.
|
кількість |
питома вага |
поштою |
28 |
12,8% |
через змережу Інтернет |
99 |
45,2% |
через веб-сайт |
70 |
32,0% |
по телефону |
18 |
8,2% |
особисто |
4 |
1,8% |
З загальної кількості отриманих звернень: 18 (8,2%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 64 (29,2%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 56 – Урядова гаряча лінія), 132 (60,3%) – безпосередньо від заявників та 5 (2,3%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).
Таблиця 2.
|
кількість |
питома вага |
КМДА, РДА |
18 |
8,2% |
ДПССУ |
8 |
3,7% |
Урядова гаряча лінія |
56 |
25,6% |
заявник |
132 |
60,3% |
інші |
5 |
2,3% |
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
Крім того, у впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 354 усні консультації по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань: