• 334 звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 134 скарги на якість житлово-комунальних послуг);
• 171 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
• 45 скарг на порушення правил торгівлі;
• 8 звернень з питань порушення законодавства про рекламу;
• 7 звернень щодо порушення законодавства в частині метрологічного нагляду.
2. у сфері державних регульованих цін – 21 звернень (2,9%).
3. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 93 (12,8%), а саме:
• 45 скарг стосовно порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
• 31 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
• 6 звернень стосовно неналежного санітарного стану будинків та прибудинкових територій
• 4 скарги на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм.
4. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 38 звернень (5,2%).
Крім того, у жовтні 2021 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 9 запитів на публічну інформацію.
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 437 усних консультацій по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:
- захист прав споживачів – 357 (81,7%);
- санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території) та недотримання умов карантину суб’єктами господарювання – 60 (13,7%);
- безпечність та якість харчових продуктів – 19 (4,3%).
Щодо каналів зв’язку, то 304 (41,8%) звернення надійшло традиційною поштою, 396 (54,4%) – на електронну адресу (у т.ч. через веб-сайт – 120), 13 (1,8%) – прийнято по телефону та 15 (2,1%) – під час особистого прийому.