⇒ Попередня

Новини

07 листопада 2022

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за жовтень 2022 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

За жовтень 2022 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 231 звернення від громадян, у тому числі 26 (11,3%), що надійшли поштою, 110 (47,6%) – через мережу Інтернет, через веб-сайт – 78 (33,8%), 8 (3,5%) – прийнятих по телефону та 9 (3,9%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

26

11,3%

через змережу Інтернет

110

47,6%

через веб-сайт

78

33,8%

по телефону

8

3,5%

особисто

9

3,9%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 12 (5,2%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 75 (32,5%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 71 – Урядова гаряча лінія),  130 (56,3%) – безпосередньо від заявників та 14 (6,1%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

12

5,2%

ДПССУ

4

1,7%

Урядова гаряча лінія

71

30,7%

заявник

130

56,3%

інші

14

6,1%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 180 (77,9%), а саме:
  • 81  звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 8 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
  • 69 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 20 скарг на порушення правил торгівлі;
  • 8 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 29 (12,6%), а саме:
  • 12 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 10 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 2 звернення з приводу забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
  • 4 скарги на забруднення повітря в приміщенні шкідливими речовинами.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 21 звернення (9,1%).

Крім того, в жовтні 2022 року  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 4 запити на публічну інформацію.

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 419 усних консультацій по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 251 (59,9%);
  • санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 63 (15,0%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 44 (10,5%);

інші питання – 58 (13,8%).