За вересень 2022 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 298 звернень від громадян, у тому числі 34 (11,4%), що надійшли поштою, 124 (41,6%) – через засоби Інтернет, через веб-сайт – 106 (35,6%), 20 (6,7%) – прийнятих по телефону та 14 (4,7%) – під час особистого прийому (таблиця 1).
Таблиця 1.
|
кількість |
питома вага |
поштою |
34 |
11,4% |
через засоби Інтернет |
124 |
41,6% |
через веб-сайт |
106 |
35,6% |
по телефону |
20 |
6,7% |
особисто |
14 |
4,7% |
З загальної кількості отриманих звернень: 30 (10,1%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 70 (23,5%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 67 – Урядова гаряча лінія), 184 (61,7%) – безпосередньо від заявників та 13 (4,4%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).
Таблиця 2.
|
кількість |
питома вага |
КМДА, РДА |
30 |
10,1% |
ДПССУ |
3 |
1,0% |
Урядова гаряча лінія |
67 |
22,5% |
заявник |
184 |
61,7% |
інші |
13 |
4,4% |
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 442 усні консультації по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань: