⇒ Попередня

Новини

03 жовтня 2022

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за вересень 2022 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києв

За вересень 2022 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 298 звернень від громадян, у тому числі 34 (11,4%), що надійшли поштою, 124 (41,6%) – через засоби Інтернет, через веб-сайт – 106 (35,6%), 20 (6,7%) – прийнятих по телефону та 14 (4,7%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

                                                                                                        Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

34

11,4%

через засоби Інтернет

124

41,6%

через веб-сайт

106

35,6%

по телефону

20

6,7%

особисто

14

4,7%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 30 (10,1%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 70 (23,5%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 67 – Урядова гаряча лінія),  184 (61,7%) – безпосередньо від заявників та 13 (4,4%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

30

10,1%

ДПССУ

3

1,0%

Урядова гаряча лінія

67

22,5%

заявник

184

61,7%

інші

13

4,4%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 205 (68,8%), а саме:
  • 88  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 16 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
  • 68 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 29 скарги на порушення правил торгівлі;
  • 10 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін;
  • 5 звернень з питань порушення законодавства про тютюнопаління.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 61 (20,5%), а саме:
  • 42 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 9 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 4 звернення з приводу забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
  • 4 скарги на незадовільний санітарний стан будинків та прибудинкових територій.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 30 звернень (10,1%).

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 442 усні консультації по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 353 (79,9%);
  • санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 47 (10,6%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 17 (3,8%).