⇒ Попередня

Новини

06 вересня 2022

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за серпень 2022 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

За серпень 2022 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 305 звернень від громадян, у тому числі 24 (7,9%), що надійшли поштою, 113 (37,0%) – через засоби Інтернет, через веб-сайт – 130 (42,6%), 25 (8,2%) – прийнятих по телефону та 13 (4,3%) – під час особистого прийому. (таблиця 1).

                                                                                                        Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

24

7,9%

через засоби Інтернет

113

37,0%

через веб-сайт

130

42,6%

по телефону

25

8,2%

особисто

13

4,3%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 19 (6,2%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 70 (23,0%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 54 – Урядова гаряча лінія),  209 (68,5%) – безпосередньо від заявників та 5 (1,6%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

19

6,2%

ДПССУ

16

5,2%

Урядова гаряча лінія

54

17,7%

заявник

209

68,5%

інші

5

1,6%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 221 (72,5%), а саме:
  • 88 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 85  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 17 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
  • 22 скарги на порушення правил торгівлі;
  • 13 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін;
  • 9 звернень з питань порушення законодавства про тютюнопаління.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 48 (15,7%), а саме:
  • 27 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 14 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 5 звернень з приводу забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 30 звернень (9,8%).

Крім того, в серпні 2022 року  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 6 запитів на публічну інформацію.

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 437 усних консультацій по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 307 (70,3%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 41 (9,4%);
  • санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 32 (7,3%);
  • державні регульовані ціни – 5 (1,1%).