За серпень 2022 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 305 звернень від громадян, у тому числі 24 (7,9%), що надійшли поштою, 113 (37,0%) – через засоби Інтернет, через веб-сайт – 130 (42,6%), 25 (8,2%) – прийнятих по телефону та 13 (4,3%) – під час особистого прийому. (таблиця 1).
Таблиця 1.
|
кількість |
питома вага |
поштою |
24 |
7,9% |
через засоби Інтернет |
113 |
37,0% |
через веб-сайт |
130 |
42,6% |
по телефону |
25 |
8,2% |
особисто |
13 |
4,3% |
З загальної кількості отриманих звернень: 19 (6,2%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 70 (23,0%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 54 – Урядова гаряча лінія), 209 (68,5%) – безпосередньо від заявників та 5 (1,6%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).
Таблиця 2.
|
кількість |
питома вага |
КМДА, РДА |
19 |
6,2% |
ДПССУ |
16 |
5,2% |
Урядова гаряча лінія |
54 |
17,7% |
заявник |
209 |
68,5% |
інші |
5 |
1,6% |
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
Крім того, в серпні 2022 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 6 запитів на публічну інформацію.
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 437 усних консультацій по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань: