За липень 2022 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 324 звернення від громадян, у тому числі 35 (10,8%), що надійшли поштою, 122 (37,7%) – через засоби Інтернет, через веб-сайт – 126 (38,9%), 34 (10,5%) – прийнятих по телефону та 7 (2,2%) – під час особистого прийому. (таблиця 1).
Таблиця 1.
|
кількість |
питома вага |
поштою |
35 |
10,8% |
через засоби Інтернет |
122 |
37,7% |
через веб-сайт |
126 |
38,9% |
по телефону |
34 |
10,5% |
особисто |
7 |
2,2% |
З загальної кількості отриманих звернень: 24 (7,4%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 72 (22,2%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 65 – Урядова гаряча лінія), 220 (67,9%) – безпосередньо від заявників та 6 (1,9%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).
Таблиця 2.
|
кількість |
питома вага |
КМДА, РДА |
24 |
7,4% |
ДПССУ |
7 |
2,2% |
Урядова гаряча лінія |
65 |
20,1% |
заявник |
220 |
67,9% |
інші |
6 |
1,9% |
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 400 усних консультацій по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань: