⇒ Попередня

Новини

03 серпня 2022

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за липень 2022 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

За липень 2022 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 324 звернення від громадян, у тому числі 35 (10,8%), що надійшли поштою, 122 (37,7%) – через засоби Інтернет, через веб-сайт – 126 (38,9%), 34 (10,5%) – прийнятих по телефону та 7 (2,2%) – під час особистого прийому. (таблиця 1).

Таблиця 1.

 

кількість

питома вага

поштою

35

10,8%

через засоби Інтернет

122

37,7%

через веб-сайт

126

38,9%

по телефону

34

10,5%

особисто

7

2,2%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 24 (7,4%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 72 (22,2%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 65 – Урядова гаряча лінія),  220 (67,9%) – безпосередньо від заявників та 6 (1,9%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

24

7,4%

ДПССУ

7

2,2%

Урядова гаряча лінія

65

20,1%

заявник

220

67,9%

інші

6

1,9%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 239 (73,8%), а саме:
  • 112  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 20 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
  • 60 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 43 скарги на порушення правил торгівлі;
  • 14 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін;
  • 7 звернень з питань порушення законодавства про тютюнопаління.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 40 (12,3%), а саме:
  • 27 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 10 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 2 скарги на  неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 39 звернень (12,0%).

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 400 усних консультацій по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 190 (47,5%);
  • санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 50 (12,5%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 37 (9,3%);
  • державних регульованих цін – 10 (2,5%).