⇒ Попередня

Новини

05 липня 2022

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2022 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

За І півріччя 2022 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 2407 звернень від громадян, у тому числі 286 (11,9%), що надійшли поштою, 1170 (48,6%) – на електронну адресу, через веб-сайт – 785 (32,6%), 141 (5,9%) – прийнятих по телефону та 25 (1,0%) – під час особистого прийому. (таблиця 1).

                                                                                                        Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

286

11,9%

електронною поштою

1 170

48,6%

через веб-сайт

785

32,6%

по телефону

141

5,9%

особисто

25

1,0%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 68 (2,8%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 1015 (42,2%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 729 – Урядова гаряча лінія),  1242 (51,6%) – безпосередньо від заявників та 75 (3,1%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

68

2,8%

ДПССУ

286

11,9%

Урядова гаряча лінія

729

30,3%

заявник

1 242

51,6%

інші

75

3,1%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 2024 (84,1%), а саме:
  • 870  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 217 скарг на якість житлово-комунальних послуг);
  • 510 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 433 скарги на порушення правил торгівлі;
  • 144 звернення, що стосуються питань державних регульованих цін;
  • 20 звернень з питань порушення законодавства про рекламу;
  • 11 скарг на порушення законодавства в частині ринкового нагляду.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 230 (9,6%), а саме:
  • 106 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
  • 91 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 10 звернень щодо забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
  • 11 скарг на  неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 131 звернення (5,4%).

Крім того, за І півріччя 2022 року  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 29 запитів на публічну інформацію.

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 1433 усні консультації по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 843 (58,8%);
  • санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) та недотримання умов карантину суб’єктами господарювання – 158 (11,0%);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 69 (4,8%);
  • державне регулювання цін – 43 (3,0%).