За результатами державного нагляду протягом 9 місяців 2025 року виявлено масові порушення з боку підприємств, які надають послуги у сфері ЖКП.
«Українські споживачі не повинні нести витрати через помилки чи безвідповідальність постачальників послуг. Люди мають право розуміти, за що вони платять, і отримувати справедливі, економічно обґрунтовані тарифи», - підкреслив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Результати:
Проведено 325 позапланових перевірок суб’єктів господарювання у сфері ЖКП
У 302 випадках встановлено порушення (це 92,9% від загальної кількості перевірок)
Прийнято 198 рішень про застосування адміністративно-господарських санкцій на загальну суму 2,5 млн грн
Винесено 210 приписів щодо усунення порушень та приведення тарифів у відповідність до законодавства
До адміністративної відповідальності притягнуто 62 посадові особи, накладено штрафів на 130,1 тис. грн
Відповідно до приписів та рішень зобов'язано повернути споживачам 3,2 млн грн
Детальніше: https://bit.ly/4q88Ls9