⇒ Попередня

Новини

02 жовтня 2025

За 9 місяців 2025 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 3431 звернення від громадян

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

?у сфері захисту прав споживачів – 2741 (79,9%), у т.ч.:

• 1332 звернення щодо неналежної якості послуг у різних сферах (у т.ч. 581 скарга на якість житлово-комунальних послуг, 55 звернень щодо неякісних транспортних послуг, 49 – щодо неякісних послуг зв’язку та Інтернет тощо);

• 562 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;

• 514 скарг на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;

• 109 звернень щодо порушення законодавства у сфері держаних регульованих цін;

• 115 звернень про порушення законодавства про рекламу;

• 70 скарг на порушення Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення».

?у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 299 (8,7%), у т.ч.:

• 97 звернень з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);

• 107 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;

• 43 скарги на неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій;

• 22 скарги на забруднення атмосферного повітря.

1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 371 (10,8%), з них:

• 331 звернення щодо порушення законодавства у сфері безпечності харчових продуктів;

• 40 скарг з питань ветеринарної медицини.

?Крім того, за 9 місяців 2025 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 81 запит на публічну інформацію.

?Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 1891 усну консультацію по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

- захист прав споживачів – 1175 (62,1%);

- санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 217 (11,5%);

- безпечність та якість харчових продуктів – 201 (10,6%);

- державні регульовані ціни – 3 (0,2%);

- інші питання – 295 (15,6%).