18–19 вересня 2025 року у Києві Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів спільно з громадською організацією «Українська асоціація маркетингу» та Індустріальним гендерним комітетом з реклами, за підтримки Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, провели семінар на тему:
«Стратегічна сесія: консолідація зусиль ІГКР, ДПСС щодо попередження появи сексистської реклами».
У заході взяли участь фахівці ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві за дорученням начальника Головного управління Анатолія Катеренчука. Також до стратегічної сесії долучились представники громадських організацій у сфері реклами, права та психології.
Учасники обговорили актуальні питання державного контролю за рекламою, зокрема проблематику проявів дискримінації та сексизму.
Важливою темою стали виклики, пов’язані з булінгом щодо державних службовців.
Експерти надали практичні поради щодо стрес-менеджменту та розвитку емоційної стійкості у конфліктних ситуаціях.
Захід став майданчиком для обміну досвідом та вироблення спільних підходів до формування безпечного й відповідального рекламного середовища в Україні.