За результатами першого півріччя 2025 року найбільше порушень вимог рекламного законодавства виявлено у Закарпатській області.
Тут зафіксовано 16 випадків порушення статті 25-1 Закону України «Про рекламу», яка визначає чіткі вимоги до змісту реклами житлових і нежитлових об’єктів на етапі будівництва.
«Реклама об’єктів будівництва повинна бути повною, достовірною та прозорою. Рекламувати об’єкт будівництва дозволено лише за наявності всіх необхідних документів та повної, правдивої інформації про забудовника, дозвільну документацію та стан об’єкта. Недостовірна інформація — це ризик для споживача і відповідальність для рекламодавця», — підкреслює заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор
Детальніше: https://bit.ly/4m2Gqkn