«А сьогодні це ще й етична межа — між відповідальним бізнесом і тим, хто ігнорує реальність війни. Не можна просувати товари й послуги мовою держави, яка знищує наші міста і людей. Бізнес, який поважає свого споживача, свою країну і сам себе, комунікує державною мовою» - наголошую заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
За перше півріччя 2025 року Держпродспоживслужба зафіксувала 458 випадків порушень мовного законодавства у сфері реклами. Це — найбільший показник серед усіх видів порушень у цій сфері.
За результатами перевірок:
995 тис. грн — загальна сума штрафів, накладених за ці порушення.
679 тис. грн вже сплачено до бюджету.
Детальніше: https://bit.ly/4oBNs1x