Фахівці Держпродспоживслужби взяли участь у професійній дискусії щодо протидії забороненій рекламі тютюну та нікотину в Інтернеті. Організатором події виступив Центр демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ).
Обговорили:
нові форми прихованої реклами у соцмережах;
труднощі з виявленням і фіксацією порушень;
необхідність єдиного підходу до застосування антитютюнового законодавства.
До діалогу долучились експерти МОЗ, ВООЗ та громадські організації, зокрема «Молодь вільна від куріння» та «Життя».
Чому це важливо?
75% молоді віком 18–29 років бачать тютюнову рекламу — найчастіше саме в Інтернеті.
Спільні дії держави та громадянського суспільства — ключ до захисту дітей і молоді від шкідливого впливу тютюнової індустрії.