⇒ Попередня

Новини

29 липня 2025

Онлайн-реклама тютюну: як захистити молодь у цифровому просторі?

? Фахівці Держпродспоживслужби взяли участь у професійній дискусії щодо протидії забороненій рекламі тютюну та нікотину в Інтернеті. Організатором події виступив Центр демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ).

? Обговорили:

▪️ нові форми прихованої реклами у соцмережах;

▪️ труднощі з виявленням і фіксацією порушень;

▪️ необхідність єдиного підходу до застосування антитютюнового законодавства.

? До діалогу долучились експерти МОЗ, ВООЗ та громадські організації, зокрема «Молодь вільна від куріння» та «Життя».

? Чому це важливо?

75% молоді віком 18–29 років бачать тютюнову рекламу — найчастіше саме в Інтернеті.

? Спільні дії держави та громадянського суспільства — ключ до захисту дітей і молоді від шкідливого впливу тютюнової індустрії.