⇒ Попередня

Новини

30 липня 2025

Захист прав споживачів: результати за І півріччя 2025 року

? Понад 8 тисяч звернень від громадян надійшло до територіальних органів Держпродспоживслужби по всій Україні.

Скарги стосувались переважно:

▪️ неякісних послуг — 43,8%

▪️ проблем із товарами — 32,6%

▪️ порушень під час онлайн-купівлі — 23,6%

? “Ці звернення — це не просто цифри. За кожним із них стоїть конкретна людина з її досвідом, розчаруваннями і, часто, втраченими коштами. Але завдяки злагодженій роботі фахівців споживачам уже повернули понад 3,8 мільйона гривень за неякісні товари та послуги”, — зазначив Андрій Крейтор, заступник Голови Держпродспоживслужби.

?Детальніше: https://bit.ly/45jkJGO