Для уникнення неприємних ситуацій радимо споживачам:
робити замовлення на сайтах, де вказана повна інформація про продавця, зокрема про найменування та місцезнаходження закладу;
перевіряти своє замовлення відразу після того, як його доставили;
впевнитесь у наявності розрахункового документу коли приймаєте замовлення у кур’єра (обов’язково, як доказ придбання продукції);
якщо виявили невідповідність у замовленні (відсутність страви, напою тощо) одразу повідомте кур’єра або заклад;
якщо виявили неякісну продукцію – також одразу повідомте про це заклад.
Якщо ви вважаєте, що ваші права споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити ваші вимоги відповідно до чинного законодавства - звертайтесь до Держпродспоживслужби або до її територіальних органів.