⇒ Попередня

Новини

29 травня 2025

Одним із найбільш дієвих механізмів залучення покупців є застосування знижок

⚡ Конкуренція серед продавців товарів і послуг у великих містах спонукає їх у боротьбі за вибір споживача використовувати різноманітні акції. Одним із найбільш дієвих механізмів залучення покупців є застосування знижок.

☝️ Держпродспоживслужба нагадує, що відповідно до норм Закону України «Про рекламу», реклама про зниження цін на та про розпродаж обов’язково повинна містити наступні відомості:

✔️ місце проведення розпродажу;

✔️ дата початку;

✔️ дата закінчення;

✔️ співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару.

❕ Варто нагадати, що інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені у рекламі, яка розміщується чи розповсюджується на території України, зазначається виключно у гривні.

☝️ Рекламодавці, виробники реклами або розповсюджувачі реклами винні у порушенні законодавства про рекламу несуть відповідальність згідно зі ст. 27 Закону України «Про рекламу».

? Також часто виникає ситуація, коли цінники на товар на полицях магазину «акційні», зі знижкою, а вже на касі покупець чує зовсім іншу цифру. Тому нагадуємо ще раз – покупець має право оплатити саме ту ціну, яка є на ціннику, адже саме на основі такої інформації було прийняте рішення про покупку.

? Нагадуємо, якщо ваші права, як споживача порушено та суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби.