Протягом січня–березня 2025 року фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в м.Києві дослідили 1042 рекламоносії у різних сферах:
Зовнішня реклама – 358
Внутрішня реклама – 549
Аудіальні та аудіовізуальні медіа – 12
Друковані медіа – 2
Реклама на транспорті – 48
Онлайн-медіа – 21
Відео- та інформаційні платформи – 37
Електронні комунікації – 15
Виявлено 144 порушення, найбільше з яких:
у сфері внутрішньої реклами – 96
у сфері зовнішньої реклами – 41
на платформах спільного доступу до відео та платформах спільного доступу до інформації – 4
у сфері електронних комунікацій – 3
За результатами перевірок винесено 110 рішень про накладення штрафів на загальну суму 314 тис. грн.