⇒ Попередня

Новини

12 березня 2025

Щодня українці стикаються з неякісними товарами, неналежним обслуговуванням і порушенням своїх прав як споживачів

.?Держпродспоживслужба отримує десятки звернень від громадян, які прагнуть справедливості та хочуть повернути свої гроші за невідповідні товари та послуги.

Протягом 2024 року до територіальних органів Держпродспоживслужби надійшло понад 15 300 пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів.

?Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрей Крейтор підкреслює: “В умовах війни та економічної нестабільності важливо, щоб бізнес працював чесно, а споживачі мали змогу отримувати якісний товар і послуги. Чесна конкуренція та відповідальність бізнесу – це те, що формує економіку майбутнього. Сьогодні українці дедалі активніше відстоюють свої права, і це позитивний сигнал для ринку. Ми продовжуємо працювати над тим, щоб зробити український ринок більш прозорим, а права споживачів – гарантованими та захищеними.”

?Детальніше про найпоширеніші скарги від українців, які надходили до Держпродспоживслужби: https://bit.ly/3FlxNBe