⇒ Попередня

Новини

08 лютого 2022

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за січень 2022 року в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві

За січень 2022 року  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 826 звернень від громадян, у тому числі 132 (16,0%), що надійшли поштою, 423 (51,2%) – через засоби Інтернет, через веб-сайт – 254 (30,8%), 15 (1,8%) – прийнятих по телефону та 2 (0,2%) – під час особистого прийому. 

З загальної кількості отриманих звернень: 23 (2,8%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 389 (47,1%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 265 – Урядова гаряча лінія),  390 (47,2%) – безпосередньо від заявників та 24 (2,9%) – з інших установ та організацій. 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

1.    у сфері захисту прав споживачів – 681 (82,4%), а саме:
•    316  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 103 скарги на якість житлово-комунальних послуг); 
•    172 звернення про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами; 
•    137 скарг на порушення правил торгівлі;
•    28 звернень, що стосуються питань державних регульованих цін;
•    11 скарг на порушення законодавства в частині ринкового нагляду;
•    9 звернень з питань порушення законодавства про рекламу.

2.    у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 92 (11,1%), а саме: 
•    46 скарг щодо порушення санітарних норм та правил суб’єктами господарювання;
•    33 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
•    5 звернень щодо забруднення атмосферного повітря, ґрунту та водойм;
•    2 скарги на  неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій.

3.    у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 42 звернення (5,1%). 

Крім того, у  січні 2022 року  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 6 запитів на публічну інформацію.

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 438 усних консультацій по телефону «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:
-    захист прав споживачів – 216 (49,3%);
-    санітарне законодавство (шум, вібрація, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) та недотримання умов карантину суб’єктами господарювання – 89 (20,3%);
-    безпечність та якість харчових продуктів – 40 (9,1%).