⇒ Попередня

Новини

08 лютого 2022

Продаж «Електронного Проїзного Документу» через сайт Акціонерного товариства «Українська залізниця» відбувається із порушення прав споживачів.

Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві проведено планову перевірку Акціонерного товариства «Українська залізниця».

За результатами проведеного заходу, Головним управлінням встановлено, що під час придбання «Електронного Проїзного Документу» через сайт Підприємства booking.uz.gov.ua, до споживача не доводиться інформація про ціну, включаючи плату за доставку та умови оплати.

Відсутня інформація про:
• вартість постільної білизни;
• вартість напоїв за категоріями вагонів (люкс, купе, плацкарт, сидячі першого класу, сидячі другого класу).

Не доводиться необхідна, доступна, достовірна та своєчасна інформація про продукцію, що забезпечує можливість свідомого та компетентного вибору, що порушує п.3 ч.2 ст. 13 та п. 6, ч. 1 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».
Головним управлінням надано Припис про усунення порушень вимог законодавства Товариству.

Наразі вирішується питання, щодо притягнення Товариства до адміністративно-господарської відповідальності відповідно до п.7 ст.23 Закону України «Про захист прав споживачів».

Також, Головним Управлінням для розрахунку штрафних санкцій, у розмірі  тридцяти відсотків вартості одержаної для реалізації партії товару, виконаної роботи, наданої послуги, відповідно до статті 23 Закону України «Про захист прав споживачів», з метою об’єктивного прийняття рішення надіслано запит до Державної податкової інспекції стосовно вартості реалізованих проїзних документів (квитків) Товариства.