Серед завдань для Держпродспоживслужби визначено 3 ключові у сфері цифровізаціі:
запровадження експерименту щодо створення інформаційно-комунікаційної системи у сфері безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
створення єдиного порталу сервісів Держпродспоживслужби;
впровадження інформаційно-комунікаційної системи еТютюн.
Погоджені ініціативи, які передбачені Планом дій Уряду, є черговим кроком на шляху досягнення місії служби: сформувати ринок безпечної продукції через дотримання високих стандартів якості та ефективний моніторинг епідеміологічного благополуччя для захисту споживача та глобалізації бізнесу з допомогою цифровізації.
Нагадуємо, Держпродспоживслужба розпочала реформу цифрової трансформації з надання власних послуг у квітні 2024, що допоможе забезпечити благополуччя суспільства, сталу продовольчу безпеку і розвиток експортного потенціалу країни.