⇒ Попередня

Новини

12 лютого 2025

Нагадуємо споживачам та суб’єктам господарювання, що Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства є обов’язковими до виконання

?? Відвідування кафе та ресторанів асоціюється зі святом, приємною подією та смачною їжею. І дуже шкода, якщо такі приємні моменти зіпсовані через недотримання простих правил.

☝️ Нагадуємо споживачам та суб’єктам господарювання, що Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства є обов’язковими до виконання.

? Зокрема, меню ресторанного закладу має містити перелік страв кулінарних, борошняних кондитерських, булочних виробів та напоїв власного виробництва, вихід і ціна однієї порції.

✅ Споживачі мають право:

▫️ ознайомитися з меню, прейскурантами алкогольних і безалкогольних напоїв, кондитерських виробів, фруктів, додаткових послуг, що надаються, до початку обслуговування.

▫️ перевірити об'єм, вагу та ціну продукції, що підлягає продажу (послуги, що надається), відповідність її якості вимогам нормативно-правових актів.

? При виявленні недоліків у якості продукції та наданні послуг, недоважування або обрахунку суб'єкти господарської діяльності на вибір споживача зобов'язані:

? безкоштовно усунути виявлені недоліки;

? зменшити розмір оплати за продукцію або послугу;

? замінити на аналогічну продукцію належної якості або вдруге

надати послугу;

? повністю відшкодувати витрати споживача, пов'язані з придбанням неякісної продукції або наданої послуги.

?‍♀️Забороняється встановлювати мінімум вартості замовлення й пропонувати споживачу обов'язковий асортимент продукції.

✍️ У випадку, якщо ваші права порушено і адміністрація закладу відмовляється задовольнити справедливі вимоги - звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем розташування закладу.