Відкриття нових міжнародних ринків для агропродукції під час великої війни є непростим завданням. Логістичні проблеми, обмеження на експорт та імпорт, ризики для інвестицій та неможливість інспекторів прибути в Україну для перевірки підприємств значно ускладнюють всі процеси.
Утім, попри ці виклики ми знайшли альтернативи, які допомогли українському експорту не просто зберегти позиції, а доволі активно розвиватися.
Завдяки командній роботі Держпродспоживслужба та МЗС у 2024 році вдалося відкрити доступ до 16 нових ринків. У Китай почали постачати мед, у Канаду – яєчні продукти, в Ізраїль – олію та жири для годівлі тварин, у Кувейт – водні тварини та продукти з них, у Бахрейн – м’ясо птиці тощо.
Про те, як ми знаходимо нестандартні підходи для подолання труднощів та про плани на 2025-й розповів у своєму блозі на Економічній правді.