⇒ Попередня

Новини

07 січня 2025

Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві за грудень 2024 року отримано – 243 звернення від громадян щодо порушень їх прав як споживачів у сфері виконання робіт та надання послуг

Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві за грудень 2024 року отримано – 243 звернення від громадян щодо порушень їх прав як споживачів у сфері виконання робіт та надання послуг.

 З них:

  • 51 звернення у сфері житлово – комунальних послуг;
  • 1 щодо отримання неякісних туристичних послуг;
  • 5 отримання неякісних транспортних послуг;
  • 22 неякісного послуг неякісного зв’язку та Інтернет;
  • 4 отримання неякісних фінансових послуг;
  • 52 звернень отримання неякісних інших послуг;
  • 62 звернення щодо придбання неякісних товарів;
  • 46 звернень з питань порушення правил торгівлі.

Споживачі житлово – комунальних послуг звертаються до Головного управління з наступних типових питань:

- неналежного надання послуг з утримання жилих будинків та прибудинкових територій (не працюючі ліфти, не прибрані під’їзди, неналежний стан дахів та інженерних мереж)

- нарахування безпідставних боргів за спожиту електроенергію;

- щодо правильності розрахунків за послугу теплопостачання;

- щодо правомірності нарахувань за надання послуг  з гарячого та холодного водопостачання.

Відповідно п.4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 13.03 2022 № 303 (із змінами) "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану" на підставі звернень споживачів на підставі наказу Держпродспоживслужби від 01.04.2024 № 191 "Про рішення щодо здійснення протягом періоду воєнного стану позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері надання житлово-комунальних послуг" Головним управлінням проведено: 18 заходів державного нагляду (контролю) суб’єктів господарювання у сфері надання житлово – комунальних послуг з питань дотримання законодавства про захист прав споживачів.

За проведеними заходами державного нагляду (контролю), встановлено порушення у 7-ми субєктів господарювання, що складає 39 % від загальної кількості. За результатами здійснених заходів субєктам господарювання надано приписи про усунення порушень прав споживача.