⇒ Попередня

Новини

02 січня 2025

Про підсумки роботи із зверненнями громадян в Головному управлінні Держпродспоживслужби в м. Києві за 2024 рік

У 2024 році  Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 4080 звернень від громадян, у тому числі 261 (6,4%), що надійшли поштою, 1790 (43,9%) – через мережу Інтернет, через онлайн-форму на офіційному веб-сайті – 1737 (42,6%), 167 (4,1%) – прийнятих по телефону та 125 (3,1%) – під час особистого прийому (таблиця 1).

                                                                                                        Таблиця 1.

 

 

кількість

питома вага

поштою

261

6,4%

через мережу Інтернет

1 790

43,9%

через веб-сайт

1 737

42,6%

по телефону

167

4,1%

особисто

125

3,1%

 

З загальної кількості отриманих звернень: 247 (6,1%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, 19 (0,5%) – з правоохоронних органів, 979 (24,0%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 588 – через Урядову гарячу лінію),  2653 (65,0%) – безпосередньо від заявників та 182 (4,5%) – з інших установ та організацій (таблиця 2).

Таблиця 2.

 

 

кількість

питома вага

КМДА, РДА

247

6,1%

правоохоронні органи

19

0,5%

ДПССУ

391

9,6%

Урядова гаряча лінія

588

14,4%

заявник

2 653

65,0%

Інші установи та організації

182

4,5%

 

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:

  1. у сфері захисту прав споживачів – 3029 (74,2%), у т.ч.:
  • 1319  звернень щодо неналежної якості послуг у різних сферах (в т.ч. 414 скарг на якість житлово-комунальних послуг, 124 – на неякісні послуги зв’язку та Інтернет);
  • 760 звернень про порушення прав споживачів у сфері торгівлі непродовольчими та продовольчими товарами;
  • 571 скарга на порушення правил торгівлі суб’єктами господарювання;
  • 145 звернень про порушення законодавства про рекламу;
  • 105 скарг на порушення Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення»;
  • 101 звернення щодо порушення законодавства у сфері держаних регульованих цін.
  1. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 623 (15,3%), у т.ч.:
  • 323 звернення з питань негативного впливу на стан здоров’я фізичних факторів навколишнього середовища (шум, вібрація, електромагнітне випромінювання);
  • 100 скарг  щодо порушення санітарних норм та правил субєктами господарювання;
  • 68 скарг на забруднення атмосферного повітря;
  • 58 звернень щодо можливих випадків харчового отруєння;
  • 50 звернень про неналежний санітарний стан будинків та прибудинкових територій.
  1. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 404 (9,9%), з них:
  • 366 звернень щодо порушення законодавства у сфері безпечності харчових продуктів;
  • 38 скарг з питань ветеринарної медицини.

 

Крім того, у  2024 році  Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 53 запити на публічну інформацію.

 

Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 6315 усних консультацій по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань:

  • захист прав споживачів – 4387 (69,5%);
  • санітарне законодавство (погіршення умов проживання через шум та вібрацію, незадовільний стан прибудинкової території, забруднення атмосферного повітря тощо) – 720 (11,4 %);
  • безпечність та якість харчових продуктів – 298 (4,7%);
  • державні регульовані ціни – 26 (0,4%);
  • інші питання – 884 (14,0%).